ATTENTION!!!

Hey bitches!


Imorgon är det en riktigt stor dag för mig!

Det börjar med att jag ska vara med i radio, Sveriges Radio Sjuhärad 102,9 på Frukostklubben! Jag ska droppa in runt åtta, så kommer vara i sändning vid 08:10. Jag är skitnervös för det och hur jag ska svara! Ska försöka träna in lite typiska svar :P

Men imorgon kväll är det allvaret!!! TOTAL BLACKOUT I KANAL 5 20:00!!!!!! Jag är så himla taggad! Jag vet ju redan vad som händer, haha, men jag vill ju att alla ni där ute också ska få se det. Jag undrar ju hur de har klippt allt och hur jag kommer framställas i TV. Det kommer att vara skönt och tryggt att sitta i soffan med sin familj och få deras stöd. Detta är en av de mest galna saker jag gjort i mitt liv (hittills!). 

 


Jag hoppas att ni skrattar i mängder, för det är ju det som är meningen med detta, PURE ENTERTAINMENT!


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0