Stackars bloggen...

Hey bitches!

 

Det har varit en valdigt skon arbetsvecka dar som borjade lite morkt, men slutade i total solsken och varme! Jobbet gar bra, det ar skitbra att ha en jobbtelefon, for att man lar sig sa himla mycket fran att anvanda telefonen. Jag rakade gora sa att min telefon kraschade, men jag fixade till det HAHA!!!

Det ska bli sa bra med helg nu! Har borjat chillandet med att dricka lite vin och god mat, ska ga ner och se pa nagon film nu ocksa. Imorgon blir det shopping! Ska ju ta med mig lite presenter till familjen saklart nar jag aker hem! Jag kommer hem pa fredag morgon och aker igen pa tisdag natt! Ska bli kul att fa se Lagenheten!

Jag hade kunnat blogga oftare om blogg.se hade en app sa att man kunde gora inlagg pa mobilen... kan ju fan blogga pa min gamla Sonyericsson...

 

Ha en riktigt skon helg bitches!

 

XOXO

/TheShaker

 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

tjenare! :D allt bra?

2011-04-08 @ 23:14:23
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: Cajsa

nice..xD jo det är helt ok med mig...lever i alla fall. :P

2011-04-09 @ 16:57:25
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0