Total Blackout premiär!

Hey bitches!

Om 5 min så börjar Total Blackout sändas! Som ni kanske vet, så ska jag vara med i avsnitt två nästa vecka, så jag hoppas att  ni tittar! :D Jag är så jävla nervös redan nu och jag har redan börjat få ont i magen av det. Jag har annars haft en helt okej helg! Lördagen var skitkul när vi var ute å festa och igår så chilla vi hela dagen för att alla var så jävla trötta... Men vi var på en långpromenad på stranden, vilket var kul :) Har testat Brittiska havet och det var... KALLT! Fan va kallt det var! Behöver nog vänta ett tag till innan man hoppar i, men jag längtar!

NU ska vi spela in en rolig video! :) Ska försöka lägga upp det på bloggen under veckan!

XOXO
/TheShaker


P.S. Om ni vill se bilder på vad vi gör här, gå in på ocnu.blogspot.se, så får ni se lite mer än här! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0