Booked in!

Hey bitches!

Idag har man varit lite produktiv och lagt upp foton på FB och bokat biljetter för min resa nästa vecka! Min plan var att egentligen åka till ROM och följa "Änglar och Demoner"s fotsteg vilket jag velat göra ända sedan jag läst boken! Men efter lite påtryckningar (tvång) så blev det istället Makedonien... Jag åker ju dit varje år, men min granne gifter sig och man vill ju hälsa på sina släktingar, så i princip tre dagar tillbringar jag där. Får bli många bilder och lite festande med förhoppningsvis :)

Jag ska ta med mig så mycket skit som möjligt från mitt rum här, så att när jag flyttar, behöver jag inte ta med så mycket. Det blir ju enklare så. Jag ser verkligen fram emot nu att få ta det lungt i några dagar och tänka på lite andra saker än Android och APN inställningar för Telenor...

Om ni vill se bilder, finns det på FB! :)

XOXO
    /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0