Gifts!

Hey bitches!

Idag har jag sprungit lite ärenden och varit med Silvia en stund! Jag har även handlat presenter till mina släktingar i Makedonien. Det var jobbigt! Det är svårt att veta vad de tycker om, så jag valde mest det som jag tyckte om^^ Hoppas de gillar det iaf :)


Ikväll blir det födelsedagsmiddag för Perry och vi ska till en restaurang för att käka lite middag. Blir säkert jättekul! :) Det svåra är bara att klä sig ordentligt, men jag har tänkt mig att klä mig lite finare idag, så kommer ha på mig en riktigt fin skjorta som jag köpte på Primark (Vart annars? :P ).

Nedan får ni lite kärlek från Costa! Bästa kaffet i stan! England?!?




XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt.



Ta hand om dig, kram.

2011-08-16 @ 01:05:34
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0