Alice, Alice, Alice...

God fortsättning bitches!



Hoppas alla mår bra där ute? Jag kan knappt fatta att 2011 snart är slut!!! Och nu kommer 2012, året då vi alla kommer att dö om man får tro mayaindianerna! xD De har kunnat förutspå många olika saker, men här tror jag helt ärligt att de kommer ha fel.

Jag har idag shoppat hela dagen, det var inte planerat, men jag fick med mig en hel del fina saker hem! Ska ta bild på det imon tror jag!

Nu ska jag dra till min bror och spela på min brors PS3! Han har skaffat det och en 3D TV för någon dag sedan och att spela spel med 3D på var helt otroligt!

Jag spelar just nu Alice: Madness Returns och det är helt otroligt! Alice´s underland är helt förstört och hon har blivit en psykiskt sjuk person! Helt otroligt storyline och spelidé!!!







XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0