Haiku Sushi!

Hey bitches!


Efter en lång dag på jobbet träffade jag Emelie och vi hade bestämt att käka sushi! Det finns verkligen inget bättre än sushi! :D Vi tog oss till Haiku Sushi som ligger på drottninggatan och det som var så kul där var att de hade rullband där sushin står i talrikar, så kan man ta vilken talrik man vill. Jag har ätit så en gång innan i England, så det var skikul att se att de hade sånt här också. Jag måste bara säga att det var nog den bästa sushi jag ätit någonsin! Det var så mycket nya kombinationer som var så jävla goda blandat med "klassikerna" Så man bara tog och tog och tog... Det enda som var så dåligt med detta var att jag och Emelie i princip rullade ut från restaurangen!!! hahaha!!!


Dit måste vi igen!!! ;D


Jag ville även länka till deras hemsida: http://www.haikusushi.se/



Jag ville hitta en bild med deras logga på från Google, men det enda jag hittade var en karta :P






XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0