Sova?

Hey bitches!


Nu är ju klockan nästan halv fyra på morgonen, men jag kan fortfarande inte gå och lägga mig. Jag har varit vaken i över 20 timmar, så det är jäkligt irriterande måste jag säga... If I don´t get my beautysleep... ya´ll should run! xD

Det jag istället gjort istället för att sova är att sen på en tidlös klassiker, "Pokémon, den första filmen" och därefter "Trassel"!  Därefter har jag surfat runt på nätet och hittade Amanda.P´s version av "Without U" som egentligen görs av  David Guetta och Usher. Jag har lyssnat på den låten skiiiiiiitmycke på sistone och jag tycker faktiskt att Amanda gör låten bättre. Så nu har jag lyssnat på låten i nästan en timma...







Ska försöka lägga mig i sängen nu och få ögonlocken att förbli stängda ett tag...


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0