"Rånaren" är hemma!

Hey bitches!


Tänkte att jag då skulle visa upp allt jag införskaffat mig! :) Jag kommer inte nämna några priser för att en viss mor är inte så glad på mig just nu... Och jag förstår verkligen varför!

Jag tar allt i kronologisk ordning för skoj skull! :D

Först var jag inne på Game och skaffade följande spel:

(Jag skaffade Cata!!!)


Efter det var jag inne på Kappahl och skaffade mig ett bälte och ett armband!:



Därefter kom JC där jag kom ut med ett halsband, en T-shirt och två par kallingar (Ett par är till Kristian)



Ner till MQ och där fick jag med mig en tubhalsduk och en scarf!



Mitt emot ligger ju Ur och Penn och jag kom ut därifrån med två halsband och två berlocker :)

 

Jag kunde inte stå emot längre och jag fick med mig en Skjorta från det spanska märket Desigual!!!! Jag har velat ha en så länge, men de är tyvärr inte så billiga...



Jag gick till första Zara-butiken och hittade två T-Shirtar!





I första Zara-butiken testade jag en parfym, men jag ville att den skulle sjunka in i min kropp lite för att känna hur den verkligen luktar, så jag vänta typ 20 min och skaffade den på andra sidan gatan :P



Köpte även en söt Polotröja till Alex!



Sista hållplatsen var Weekday där jag bara fick med mig en T-shirt från. Jag hann inte fixa mig jeans, då vi skulle åka hem (Vi åkte inte hem direkt, utan jag tvinga dem käka på Paddingtons ^^) Skitgott!!!



(T-shirten är mörkare, blixten lyste upp den)

Nu ska jag installera Cata!!!

XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0