Tack Christian Hedlund! :)

Hey bitches!

Det är mycket jag inte gjort nu och jag är sur på mig själv. Tex. så skulle jag göra en video mot Dennix kaffevideo, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra den. Om jag ska försöka på mig att göra en sån "härlig blandning" som han gör, eller om det ska se extra fint ut. Jag får se om det blir infilmat senare ikväll. Det jag istället har gjort är att bli LVL 85 PÅ WoW!!! Det är verkligen något som jag längtat efter! Det finns verkligen bättre saker att göra, som motvideon, men jag är jäkligt stolt över mig själv ^^

På tal om titeln på inlägget, så fick jag hem min CD-skiva "RixFm bäst musik just nu: 2011"! :) Jag har satt in CD2 och andra spåret på den för det är Britney!!! Och hennes video kommer ut snart!!!!!!!! Så spännande :D




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: aSS

Så duktig du är!!

2011-02-16 @ 18:59:05
Postat av: dennix

fixa video nu :D vill se resultatet:D

2011-02-16 @ 18:59:22
URL: http://dennix.bloggsida.se/
Postat av: Christian Hedlund

Du ska väl inte tacka mig? Det var ju du som tävlade! :) Men grattis och tack själv :D //Hedlund

2011-02-21 @ 20:25:58
URL: http://www.rixfm.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0