Total Blackout - uppdatering!

Hey bitches!


Jag har pratat med produktionsbolaget via mail och de säger att programmet kommer att börja sändas i april!!! Jag är så himla taggad! Vill att alla ska se hur det var och hur det gick för mig...;) Idag kommer jag typ bara vila då jag känner mig gränsen till sjuk. Är inte riktigt där än som tur är, jag tror bara att jag är lite utmattad. Jag ska även förbereda mig inför ett möte jag har imon som har att göra med den där saken jag var så stressad för förra veckan. Det mesta verkar vara fixat nu, så behöver inte bekymra mig om det :) Jag är dock väldigt nervös! Jag hoppas bara det går bra.

Vad ska man mer göra denna veckan? Tips välkomnas! :)


XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0