Trött!

Hey bitches!


Idag har det varit ganska chill! Jag blev uppring imorse och fick vara vikarie för Jenny på simningen, vilket var helt okej, men vissa barn var jobbiga, så man fick ryta lite och då kände jag mig taskig... :S Men dem måste ju lyssna. När jag väl kom hem, så har jag bara legat i soffan och kollat på TV och inte gjort ett skit verkligen! Det är ju så det ska va ;) När de vakna familjemedlemmarna kom hem, så tog jag med mig Alex ner och nu spelar vi lite WoW! Alex är riktigt bra på WoW ska ni veta! :D


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok..xD jo det är ok med mig. trött som fan dock...dansen tog ut sista energin, sååå skönt!

Göres?

2011-02-20 @ 20:59:17
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

haha nej då...inte om du använder alla..xD

jag älskar att dansa! :D gjorde det inte innan då jag kände mig tvingad men nu är det roligare igen! :D

2011-02-20 @ 22:53:21
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0