20!

Hey bitches!


Grattis till mig själv på födelsedagen! :D

Min sista dag som 19-åring spenderade jag som Maria Montazami. Jag har gått runt i otaliga affärer (har gjort det sedan i torsdags typ) och letat möbler, tavlor och allt annat möjligt till Ulfs nya kontor! Och som Maria Montazami var jag även på MAX innan jag åkte till Göteborg, dock åt jag inte Hot American, utan sallad eftersom jag bantar. MEN IDAG FÅR JAG ÄTA VAD JAG VILL HAR JAG BESTÄMT! Vi började åka hemåt lite innan tolv och jag tvingade Kristian att köra in på McDonalds så att vi kunde fira lite. När vi kom hem för en stund sen hade mamma två muffins med ljus på som vi fick blåsa ut :)

Lite otydliga mobilbilder, men det får ni tåla^^









Allting avslutades såklart med McFlurry :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0