End of the day

Hey bitches!

Eftermiddagen resulterade i att Ida kom förbi gav gav mig en riktigt go facewash och vi satt och tjötade lite. Har inte träffat henne på skiiitlänge, så det var dags! :) När Kristian kom hem åkte vi till systemet för att "premiärshoppa"! Jag var som en litet barn i en godisbutik! ^^ Det resulterade i en flaska vitt till familjen och två cider till mig. Jag fick visa leg i kassan och småfnittrade lite sådär när han i kassan sa grattis. Det är ju så himla kul ju att fylla år!!! Kristian däremot bara betalade och gick utan att ens behöva visa leg. Han kommentar var: "Jag kunde ju fan kommit hit förra året..." XD

Efter lite pizza och TV-tittande kom Rickard och Natalie förbi och vi tjötade och drack och åt tårta :) Jag blandade drinkar också vilket var skitkul och för skoj skull la jag i liite extra vodka i deras glas då de ska jobba/gå i skolan imon^^ KUL!

Nu sitter jag här, efter en härlig dag fylld med gratulationer och "supande", lycklig och förväntansfull. Förväntansfull för att jag och Kristian ska få en Överraskning på lördag av våra föräldrar och vi har ingen aning om vad vi ska göra och de vägrar säga! Så himla nervös för det! :)


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0