Hundbakelser!

Hey bitches!


Idag har jag letat födelsedagspresenter till Kristian och Samanta! Jag kan inte fatta att jag är 20 om några dagar!!! På tisdag ska jag direkt till systemet! Inte för att jag dricker något, men köper nog en vinflaska till mamma eller något :) Jag har även simmat lite och jag träffade även booboo<3 Vilket var trevligt!

Jag har gick förbi My One och tänkte kolla något till Becky, men det jag hittade var HUNDBAKELSER! Jag var så förvånad att jag var tvugna att köpa några till henne. De luktar faktiskt inte illa, men för säkerhets skull smaka jag inte på dem :P Något som jag tyckte var otroligt onödigt och ganska töntigt på ett sätt är att hon i kassan la "bakelserna" i cellofan och ville att de skulle stå fint i den lilla påsen. Som om det inte var nog, så skulle det även sättas på ett stort guldklistermärke där det står "My One" på. Äldre tanter kanske tycker det är gulligt, men för min del var det ett stort waste of time! Becky var nöjd dock, så kanske köper fler sådana åt henne!

Era munnar vattnas nu va? :P




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0