Lusten börjar komma tillbaka :(

Hey bitches!


För ungefär ett år sedan, så var jag KONSTANT på Facebook. Jag var inloggad flera timmar per dag och det var ganska jobbigt att lämna datorn. Detta ändrades när jag fick veta om en tävling som gick ut på att få så många facebook-vänner som möjligt. Och jag började adda...och adda... och adda... och, ja, jag tror ni förstår. Jag hade så många vänner och jag hade addat så många på så kort tid att mitt konto blev fryst i några dagar och vänförfrågningarna tog aldrig slut. När tävlingen avslutades i förtid, fortsatte förfrågningarna inte och jag hade runt 100 förfrågningar varje dag. Det var jobbigt kan jag säga dig!

Så jag la av med facebook. Var inte inne på sajten på ett bra tag, men efter några månader, så använde jag den som vanligt, jag pratade med vänner, kolla och lade upp bilder, spelade något spel då och då. Nu är jag tillbaka i det stadiet, då jag är mycket inne på facebook, men själva beroendet känner jag inte av, men det kan ju komma tillbaka när som helst känns det som.

Finns det någon som har ett tips på att inte hamna i samma fälla igen?

Varför är Mark Zuckerberg ett sånt geni???...


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Alexandra - ♥

Det låter ju skitnice! :D

Ska kolla på de när de sänds :)

2011-01-24 @ 13:31:19
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0