Snorigt barn + pussar och kramar = Feber?

Hey bitches!


Som ni kanske förstår på titeln har jag blivit sjuk och det har onekligen med Alex att göra. Har passat honom nästan hela dagen och har fått leka med honom, vilket var trevligt, men inte så trevligt för mig när jag känner mig så borta...

Jag var nere på macken under dagen och hyrde filmer ( köpte en och hyrde en) :P Och den som jag hyrde var verkligen rolig! Den heter "I love you Beth Cooper" och huvudrollen spelas av Hayden Panettiere. Filmen handlar om en töntig kille som under sitt studental säger att han älskar Beth Cooper. Allt blir ju såklart pinsamt och han fortsätter med sitt tal som provocerar hela skolan!  Man kan ju räkna med att det inte får så bra konsekvenser...


Jag tänker inte berätta mer, för att jag tycker ni ska se på den! :)





XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0