I´ll go back to black

Hey bitches!


Det har varit två jobbiga veckor här nere, så bloggandet har inte varit på tanke. Det har handlat om allt ifrån att man nästan blev utkickad från sitt rum till att arbetsmiljön har blivit riktigt illa. Man har gått runt med ett grått molm över huvet och varit negativ hela tiden. Att man sedan blir sjuk och därefter jävligt förkyld har inte hjälptsaken, men allt verkar lösa sig nu iaf. Jag behöver flytta från mitt rum vid slutet av september/början av oktober och jag vet inte riktigt om jag vill stanna kvar i Bournemouth, flytta till något annat land eller flytta tillbaka till Sverige.

Jag har börjat leta efter jobb nu, men jag känner att jag fortfarande tycker om det jag gör på jobbet, men själva miljön på jobbet är kasst. Vi får se senare hur det hela spelar ut sig.

Idag gäller det att sörja lite. Att Amy Winehouse dog igår tog väldigt mycket. Ända sen jag började lyssna på hennes musik, så har jag älskat henne och det är hemskt att hon verkat ta överdos... Ingen chock, men tråkigt är det. Att lyssa på lite Amy och städa ur mitt rum kommer vara terapin.



XOXO
   /TheShaker


P.S. Om någon har något tips på vart jag ska flytta eller på jobb, kommentera gärna! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0