Från mobilen???

Hey bitches!!! Om ni kan läsa detta är jag jävligt förvånad, för jag är död nu.... Nej, bara skämta, men det som jag blir förvånad över är ätt jag kan blogga ifrån mobilen nu!!! App in my ass blogg.se som endast är för iPhone! Android äger!!! Jag sitter just nu på jobbet och väntar på ätt dagen ska ta slut, det är dödare än någonsin idag och det finns inget ätt göra. Man hoppas på att få samtal än att man inte vill ha dem, haha!!! xD Nu är jag glad att jag kan blogga, lite ljus på min annars så mörka vecka. På tal om ljus, FY FAN VA VARMT DET ÄR HÄR!!! MAN FÅR TILL OCH MED GLASS PÅ JOBBET FÖR ATT DET ÄR SÅ VARMT! Jag ska försöka hitta nåt att göra nu ;) XOXO /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0