11 april!!!

Hey bitches!

 

Jag var inne pa kanal 5's hemsida tidigare idag och jag sag att Total Blackout ska borja sandas 11 april! Jag ar sa himla taggad pa det! Jag vet inte hur de kommer och klippa och sa, men jag hoppas jag inte ar for patetisk iaf, haha xD Jag hoppas att kunna fa ta ledigt fran jobbet och komma till Sverige for att se pa programmet med min familj :) Det var min grundide fran borjan, men nar man gor konstiga beslut, sa far det bli sa...

Jag maste beratta om vart jag var igar! Jag var inne i en 99p store! Det ar verkligen min sorts affar verkligen ;) Jag skulle ga till affaren i sondags, men jag rakade ga lite fel och gick tillbaka till mitt hostel lyckligtvis. igar tog jag bussen dit, men vi slutar sa sent att jag var dar 5 min innan de stangde, sa jag fick typ megapaniken och sprang runt butiken for att se vad jag ville ha, haha :P Imorgon ska jag forsoka ga till 1pound store istallet for att se vad de har, (konstigt nog sa ar den affaren pa samma stalle som 99p store) Bara bra for mig, sa att jag kan hitta^^

 

Maste dra, ska kanske dra pa bio nu!

 

XOXO

/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0