Great match!

Hey bitches!


Idag har jag varit på stan och hittat badkallingar som inte får mig att se ut som värsta pervot :P Sedan hittade jag även en T-shirt och ett armband! Precis vad jag behöver! NOT... Jag trodde jag skulle jobba idag och när jag ringde in och dubbelkolla, så var det tydligen inte fallet. Smart man är som läser fel på schemat! När jag kom hem, så har jag bara degat och sovit tror jag till och med, jag är inte riktigt säker, men när jag är allmänt förvirrad och har ont någonstans, så brukar det betyda just det! XD


T-shirt från Kappahl



Armband från H&M




Köpte även badkallingar från Stadium, men orkade inte ta bild på dem^^


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Dennix

Tjena mannen har fått förslag på nya utmaningar gå in och kolla dom på min blogg och se om de är nått du vill vara me på OBS: dom här förslagen är relatift normala. :-)

2011-03-04 @ 19:04:45
URL: http://dennix.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0