New things

Hey bitches!

 

Jag kanner mig allmant forvirrad for att jag kan sjalv inte fatta att jag ar har! Det hela ar overkligt pa nagot vis. Resan till hostelet igar var ju en historia for sig. Jag fick se en trafikolyckan mitt i centrala London pa Bakerstreet, da en moppedist slira och hamna under en bil. Folk sprang fram och forsokte dra personen, vars ena ben hade fastnat under moppen. Busschaffisen stanna inte ens, utan akte vidare som om det inte var nagot alls... Nar jag skulle aka bussen ner till Bournemouth, dar jag ar, sa var bussen sen och inte med nagra minuter, utan med en hel timma! Extrabussen kom samtidigt som nasta buss kom till samma stalle, men alla som fatt vanta pa bussen var tvugna att aka med extrabussen. Liiite illa assa!

Kvallen var trevlig, Det var solsken och lite varme och jag bekantade mig med mina rumskamrater pch de andra inneboende. Massor av folk fran manga olka lander! Vi alla drog till en pub pa kvallen och tjotade och spela quiz. Jag for svenskhetens skull drack Kopparbergs! Tyckte att det var kul att de fanns har! :D

Idag var det dags for att jobba, eller vi hade indtroduktion, dar vi fick all info om att bo har osv. Vi har aven borjat med vad HTC handlar om och vad det vi ska gora. For er som inte vet, sa ska jag jobba pa kundservice for HTC-mobiler :) Jag har aven har lart kanna manniskor fran varldens olika horn, vilket alltid ar kul, men jag ar forvanad over att allt ar pa engelska, da jag trodde att var utbildning skulle vara pa svenska, men det ar inte speciellt svart, forstar allt de sager ;)  IDag har jag aven oppnat ett bankkonto har, vilket man maste ha om man vill ha pengar och det vill ju man ha ;)

Nee, nu kanner jag att jag har gjort varldens langsta blogginlagg, men det var mycket att saga^^ Jag tankte att jag skulle avsluta med nagra bilder fran flyget :)

 

 

Det ser javligt morkt ut pa bilderna, men det var ultrasolsken, formodligen skitkamerainstallningarna...

Nu ska jag soka lite lagenheter!

 

XOXO

/TheShaker


Kommentarer
Postat av: flink

fin blogg :)

2011-03-16 @ 20:11:56
URL: http://flinkcarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0