Red Nose Day!

Hey bitches!


Idag ar det antligen fredag och jag langtar efter att fa utforska Bournemouth nu under helgen! Jag tror jag hittade en lagenhet igar som jag ska bo i, maste bara fa tag i hyresvarden som inte svarat i telefon. Igar var det S:t Patricks day och vi pa hostelet gick saklart till en irlandsk pub! Fan va mycket folk det var dar! Jag testade att dricka Guinness, men kom inte sa langt med den, men det gjorde inte sa mycket for mig, jobbade ju idag, sa man maste ju vara alert! Idag ar det Red Nose Day har och det ar en dag, da man samlar in pengar till olika valgorenheter. Jag bidrog lite genom att kopa chips i affaren och hemmagjord kladdkaka fran de svenska kundservicemedarbetarna pa jobbet :) De har aven nagon form av humorgala ocksa pa TV.

Jag forsokte lagga upp lite bilder fran igar pa bloggen och pa FB, men det vill inte fungera, sa ska kanske ga till ett internetcafe imon^^

Jag hoppas inte att skriva utan de sista bokstaverna stor er for mycket..

 

XOXO
/TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0