Damn!

Hey bitches!



Det var ju ett bra tag sedan jag bloggade och det har mycket att göra med att jag hela denna veckan jobbade så dåliga timmar att det enda jag i princip gjorde var att jobba och sova. Men det ska det bli ändring på, som med så mycket annat! Jag ska äntligen flytta ifrån det jäkla hostelet och in i ett helt eget rum! Det är nästan som ett hotell kan man säga, man har ett rum och badrum och även en liten kokvrå. Det ska bli så skönt att få bara sjunka ner i en egen säng och vara lycklig!  :D

Det är mycket jag har gjort och som jag vill berätta om, men jag har varit så dålig med att blogga om det. Jag vill ju själv ha kvar detta för att se tillbaka om några år vad jag har gjort, så det ska det banne mig bli ändring på! Idag var det tex. den andra årliga thaifestivalen här i B-muttan och OM JAG HAR ÄTIT THAIMAT! Man gick till de alla stånden och köpte sig så många olika saker. Jag är fortfarande mätt och jag orkar inte ens göra någon middag nu... äter bara kinderägg och dricker cola typ... Kanske inte så bra, men orkar verkligen göra något annat.

Jag ska göra ett inlägg med bara bilder när jag väl har flyttat, för att jag har packat ner alla mina kablar, så kan inte föra över något till datorn, haha :P


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0