Fr(ee)day

Hey bitches!


Idag är det verkligen fredag! Ännu en vecka som bara flugit förbi! Jag var egentligen ledig idag, men jag jobba lite extra för engelska linjen, Extra betalt! ;) Ska jobba extra imon me, utöver det jag egentligen ska jobba. Man vill ju ha så bra betalt som möjligt inför nästa vecka då man varit sjuk i några dagar...:S

Men jag ville ändå ha friheten, så jag jobba bara en halvdag, istället så gick jag ut på stan och fick mig en injektion av primark och topshop ^^ Det var nästan två veckor sedan jag var och shoppade, ville nästan skrika av glädje! Såklart fick man med lite fynd hem me :D

Från Primark:

En tröja
Ett par shorts
En skjorta
ÅTTA par kallingar :P
Ett armband



Från Topshop:

Två ringar
Ett halsband




Ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl åtminstone en promenad på stranden då det är så jäkla fint väder, lite kyligt kanske, men solsken!


XOXO
   /TheShaker



P.S. Klippte mig även idag! Ska lägga upp bild lite senare ^^ D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0