My crib!

Hey Bitches!

Tänkte att jag skulle visa upp mitt ställe lite ;) Det är ju inte så stort, men det är mitt, bara mitt! :D Idag har jag varit i Boscombe med Frida och det var meningen att vi skulle gå in i second hand affärer, kom in i en iaf :P Ska testa nästa helg igen och se ifall det går bättre då... Annars har det varit en skön dag, förutom att jag blev utelåst från mitt rum iklädd något opassande... Tänker inte berätta vad jag hade på mig, ni kanske kan få se bild på det nån annan gång xD 

Om jag orkar kommer det även upp en nygammal video där jag lever det GODA? livet :D Ni får se vad jag menar då...^^

Welcome to my crib!:

















XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0