Kill Everyone!

Hey bitches!


Det var ju lite över en vecka sedan jag skrev på bloggen, men lusten kommer fram och försvinner hela tiden, men känner att jag behöver skriva något! :D I förra veckan var jag i Kungsbacka och hängde med Emelie och Alexander, vilket var skitkul! Mycket att prata om :) Fick besöka Kungsmässan för första gången vilket var trevligt och sedan var vi på Freeport, vilket borde kallas för deadport eller nåt, det var så folktomt där att det var läskigt. Dock var det ändå ganska skönt för att man kände inte den stress det kan vara ibland när man är ute på stan och shoppar :)

Sedan var de hemma hos mig i lördags då jag gjorde tacos och vi spelade Wii! Väldigt trevligt :) Tror vi ska träffas i veckan och käka sushi<3 så jäkla gott! Det ska vara någon japansk buffe vid järntorget! Min mage längtar!!!

Igår varvade jag även Call Of Duty - Modern Warfare vilket var skitkul! Bortsett att hela spelet dampade efter halva spelet och jag fick hoppa över en halv bana för att kunna fortsätta, så var det skitkul! Bra grafik och skön spelarkänsla! Ni som inte har spelat det, rekommenderar jag att ni gör det! Dock inte till PS3 eller Xbox... i min mening ger det inte rättvisa på samma sätt som när man spelar på PC!





Jag ska ta och fixa mig själv lite! BEHÖVS!!! xD


XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0