Nothing is better than shopping! ;)

Hey bitches!


Jag hade lovat mig själv att inte shoppa på ett tag när jag kom tillbaka till Sverige... Det klarade fan mig över en månad! :D Måste säga att jag är stolt över mig själv! :D

Jag införskaffade mig endast två saker, men det var SKÖNT! :P Kan inte riktigt säga varför, men det var det! Jag skaffade mig mitt 11:e par Converse! (Jag har dock endast 10 par nu på grund av att någon *HOST* Mama *HOST* rev sönder mina svarta) Dessa är bruna i en "skepparaktig" modell! Skitsnyggt att ha på sommaren och hösten!









Jag skaffade även mig en T-shirt från Weekday! Tror även den ska vara handgjord? Men är inte riktigt säker... :S






Snyggt mönster!


Nu är det dock ett avsnitt Las Vegas som gäller och sedan sängen! :P


XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0