Step 1: Cut a hole in the box

Hey bitches!


Nu är det dags att ta sig ur förra veckans halvdepression och sjukdom! Så fort jag kom hem i tisdags började jag må dåligt och dagen efter vaknade jag med feber och skitont i halsen... Liiite typiskt... Febern försvann dock ganska fort, men har fortfarande ont i halsen. Jag har knappt lämnat huset sedan jag kom hem, sad but true, men nu är det ändring på det! Ska försöka ta mig in till stan för att växla pengar och kanske skaffa ett par träningsskor, ska seriöst börja träna nu då man märker att jag varit för snäll mot mig själv under min tid i B-muttan!

Ska börja göra mig iordning mig för stan nu!


XOXO
/TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0