Step 2: Put your junk in the box

Hey bitches!


Idag har varit en lång dag! Var inne i stan och tog hand om några ärenden och hann även skaffa mig ett par träningsskor! Imorgon börjar träningen!!! :S Kommer förmodligen ångra detta, men måste göra ett försök i alla fall :D På stan träffade jag även en gammal bäckängit! :) Hon har typ mitt drömjob! :P Sedan åkte jag, mamma och Alex till kållered och shoppa lite. Jag fick en väska, ska inte försöka spendera pengarna på shopping då jag har så jäkla mycke kläder, så försöker gå lungt på det planet, haha!

Nu ska jag försöka se på någon serier eller två på datorn, finns inget värt att kolla på TV:n juh...:(



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Ido17YearOlds

Make her open the box... It's my .... In a box! :D

2011-10-11 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0