Step 3: Make her open the box. That´s a dick in a box!

Hey bitches!



Idag har varit en ganska konstig dag, då jag har sovit mer än 14 timmar och är allmänt förvirrad... Inte så mycket har blivit gjort idag, måste börja göra något. Och anmält mig til gymmet har inte hänt ännu, men imorgon, då jävlar! Jag såg på gamla videos på mig när jag dansa, många kilo lättare! Man såg lite bättre ut förr, så ska försöka komma tillbaka till det.


Till vad mina senaste titlar har betytt för mig. Av någon anledning har jag tänkt på denna låten i flera dar... Kan inte få den ur huvet...





XOXO
    /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Ido17YearOlds

Dina rubriker drar mig till din blogg!

2011-10-12 @ 23:41:58
Postat av: Ido17YearOlds

Bästa låten

2011-10-12 @ 23:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0