Wardrobe malfunction...

Hey bitches!


Jag har ett tag nu på grund av att jag är halvt uttråkad försökt att packa ur mina kläder. Det som är jobbigt med detta är att jag lämnat en väldigt full garderob med saker jag absolut inte vill slänga! Efter att mot min vilja slängt saker och försökt att gå vidare är det forfarande fullt i garderoben, men jag har fortfarande inte packat upp någon av mina väskor!!! På toppen av detta, så har jag en sändelse på väg hem till mig med, ni kan förmodligen gissa det, ÄNNU MER KLÄDER!!!!! Jag åkte till england med en stor resväska och handbagage, Jag kom hem med tre väskor PLUS handbagage!...


Är det nu man säger FML??? Jag vet inte vad jag ska göra för att få plats med allt :(



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0