Back on troubled water...

Hey bitches!


Intervjun gick sådär, var lite nervös så jag stamma sönder ett tag, men jag skärpte till mig sen, hahaha! Jag hoppas jag får det jobbet, för det har varit mest intressant hittills. Efter intervjun var jag i stan snabbt och köpte ett par vita skor, för att jag ska på danslektion ikväll! Det finns en dansskola i närheten som ska vara bra. Jag ska på Dubstyle som ska vara HipHop med dubstep musik! Hoppas det blir bra..

Jag har därefter spenderat hela dagen med Frida på stranden och fikat och sedan gått en sväng in till stan igen. Kommer bli så jävla tomt när vi alla är splittrade. Det känns fel för mig att vi alla ska åt våra håll :( Jag kommer verkligen sakna alla här!!!

Nu är det iaf dags för en liten powernap för att sedan ge sig iväg för lektionen!





WHIS ME LUCK!!!


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0