Bildbomb 2 - Random

Hey bitches!


Äntligen söndag! Eller?... För mig gör det inget att det är redan måndag imorgon, då jag är ledig tis-tors! Ska bli skönt att utforska Bournemouth innan jag lämnar denna underbara stad! På tisdag ska jag åka in till Poole och gå runt där lite, då jag inte har sett det alls förutom ifrån ett tåg! xD Så det ska bli kul. På onsdag ska jag förhoppningsvis åka till Stonehenge och se på en hög med stenar! :D Får hoppas att vädret är bra!

Nu blir det ännu en bildbomb, men eftersom alla är tagna här nere i B-muttan, så vet inte riktigt  i vilken ordning de kommer:





































Denna fina? bild får avsluta Bildbomben! :D


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0