Empty

Hey bitches!

 Jag har sedan i förra veckan börja tänka ut lite nya idéer till en ny dansvideo! Har inte gjort något för bloggen eller mig själv på väldigt länge och jag hoppas att det kommer bli bra! Dock behöver jag nån som filmar, men hoppas det inte blir för svårt att hitta.

Vad har jag annars gjort sen sist? Makedonien var underbart och varmt! Var på två väldigt roliga bröllopsfester och jag har fått träffa både släkt och vänner! Saknat min ALEX!!! :) Jag har även shoppat en del i Makedonien, bland annat en "Burberry" skjorta. Älskar att hjälpa Makedoniens BNP! Jag hann även färga tillbaka mitt hår, Imorgon kommer en bildbomb BTW :D

Här hemma i B-muttan har jag försökt att göra så mycket som möjligt, då jag har sagt upp mig och lämnar detta ställe i början av Oktober! Jag vet inte riktigt vart jag kommer fara, men Belfast ligger högt på listan just nu. Jag vet inte vad mer jag vill säga just nu, så det får vara nog! ^^ XOXO /TheShaker P.S. Om någon har jobbförslag, vart det än är, TIPSA!!! D.S.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Tjena! Skulle du kunna skicka din mail till [email protected] har lite frågor kring jobbet på wds som vi kanske inte ska ta över bloggen :)

2011-09-08 @ 14:46:05
Postat av: Kicki

SHAKIS! läste din kommentar nyss.. SAKNAR DIG! hör av dig när du kommer hem! vi måste hitta på ngt. Pusspuss hjärtat

2011-09-10 @ 10:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0