EUROGAMER EXPO 2011

Hey bitches!



Idag ska jag, Tove och Pontus åka till London och gå på en stor spelmässa i Earls court! Tove och Pontus har redan varit där en gång i fredags, så man har fått höra mycket kul!!! Ser verkligen fram emot detta då jag dels missade DH i somras och dels att jag får hänga me så trevliga människor, som även ska lämna jobbet :D

Så som jag förstår är Battlefield bland de största titlarna på plats, men jag ser faktiskt mer fram emot Just Dance 3 och det nya Tekken<3 Sedan också det nya Assasins Creed och CS GO! Jag bara dreglar när jag skriver detta! ^^





Måste tvätta bort dreglet nu och börja ta mig mot stationen!!!


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0