Music not missiles. Ballads not bullets. Songs not swords.

Hey bitches!

Sitter här som en jäkla uggla och ser på youtube videos! Detta är ju min normala dygnsrytm liksom! :D Inget att göra åt! Jag har på senaste känt att min kreativa sida måste komma tillbaka, vet dock inte vad jag ska göra för att locka tillbaka den. Ska testa att tortera min hjärna till att starta, dock vet jag inte var man ska starta. Kanske är en självhjälpsbok ett bra medel? Google it is...

Haha Jag har la inte gjort så mycket sedan jag sist bloggade, jobbat, festat och allmänt häng, spelat lite TV-serier och filmer har jag också hunnit se. Även lite dataspel såklart! Dock ska jag försöka ett tag nu att ta ett steg bort från datorn och utveckla mina kreativa sidor!



PEACE!



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0