New Vid!

Hey bitches!


Idag har Jag varit på stan och fixat några ärenden! Hittade en riktigt awsome väska på Myrorna av alla ställen! Ska ta bild och göra ett inlägga om det nån annan gång, men nu ville jag prata om lite förändringar i bloggen. Jag kommer att ändra bloggens innehåll något, då det mer och mer kommer handla om mode.

Ni som känner mig vet ju att jag är galen i shopping, så tänkte ta in det mer i bloggen än vad jag har gjort tidigare. Jag kommer även börja vlogga, Videoblogga, för er som inte vet vad det betyder och det kommer endast vara på engelska, då jag vill gärna nå en lite bredare publik och att jag älskar att prata engelska! Dock måste jag erkänna att jag lät som ett miffo i videon! Eller pratar jag så hela tiden???

o_O

Hoppas detta blir bättre i framtiden i alla fall!







XOXO
  /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0