Taking back my brain!

Hey bitches!


Jag har lite smått börjat med min kreativitet igen och Det har blivit några smycken till och med! Skönt att börja lite smått. Jag har även tänkt mig att göra något bra med dessa saker, så att de inte samlar damm, men mer om det kommer när jag känner mig mer klar!

Sedan har jag även börjar lite smått med med en fortsättning med min skräcknovell som jag hade som skoluppgift i trean tror jag det var. Om ni vill läsa den kan ni göra det HÄR! Får se hur den blir, den måste ju vara mörkare än vad den var, men det tror jag att jag klarar av! ^^

Tänkte även dela med mig utav en låt som ger så mycket inspiration till mig! Lyssna och njut!




XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0