I said i´ll be back!

Hey bitches!


Igår fick jag det fixat med ledigheten och jag ska till ENGLAND!!! Jag kan inte beskriva hur mycket jag saknar det landet och det ska bli så jäkla kul att åka tillbaka! Det finns så mycket som jag ska upptäcka och återupptäcka för den delen! :P


In other news, har varit de senaste två dagarna i Kalmar hos Fidde vilket var väldigt kul! Spelat en massa spel, sett på filmer och även hunnit få in en massa shopping! Tackar för det! :) Det är ju så himla skönt att komma hemifrån lite, så det var längtat! ^^


Jag nästan klar för att börja ta mig till jobbet nu! Ska bli trevligt faktiskt att jobba igen då man varit utan det i några dagar!



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0