Rånad??

Hey bitches!


Inatt efter jobbet drog jag och två jobbarkompisar och käkade på donken, allt var okej tills det var en snubbe som verkade vara full som störde oss han var på min vänstra sida och höll på och vi försökte be honom att vända sig om. Samtidigt märker jag något på min högra sida att något är på min högra armbåge! Då märker jag att det är en annan snubbe där som hastigt vrider sig upp. Då kollar jag på min väska och ser att det är öppnad! JAG TROR JAG HÖLL PÅ ATT BLI RÅNAD!!!

Jag kan ju inte vara hundra på detta, men hela situationen var konstig och jag vet att jag hade väskan helt stängd, då jag precis hade betalat för maten! 

FY FAN ASSÅ!!!


XOXO
   /TheSHaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0