Sunday feeling

Hey bitches!


Jag skulle vara ledig igår, men så fick jag veta för några dagar sedan att jag inte skulle vara det, men när jag kom till jobbet, så var jag ledig ändå? Väldigt konstigt där, men glad var jag för att jag gick ut och träffade andra från jobbet :) Det är alltid lika roligt att träffa personer i ett annat klimat än vad man är van vid och jag (i alla fall) hade väldigt trevligt!

Idag när jag vakna, så hade jag en låt på hjärnan som jag inte fick bort. Efter ett antal lyssningar i min iPod, så började låten försvinna lite från min hjärna! ^^ Nån annan som fattar vad jag menar med detta? :P






På något sätt, så känns det som en väldigt bra söndag! Hoppas inte någon/något försöker bevisa motsatsen!


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0