Dance (A$$)

Hey bitches!


Sitter på jobbet och väntar på att jag ska dra ner till borden igen. Jag var i stan innan jobbet och köpte skal och displayfilm till mobilen och det var ett märke som jag hört väldigt bra och ska vara det bästa på marknaden. märket heter Copter och ska vara "oförstörbart". De har ju livstids garanti på dessa, så de borde ju vara bra. Jag kom lite tidigare för att jag skulle fixa skyddet, men när jag öppnar paketet, så är det typ tio steg man måste gå igenom och till slut får man inte röra mobilen på 12 timmar för att det skulle sitta fast. Det var nog det konstigaste jag hört om ett enkelt displayskydd....

Jag tänkte även tipsa er om en av mina favoritartister just nu, BIG SEAN!!

Ända sedan han släppte sitt album "Finally Famous", så hör jag om låtarna om och om och om och om igen...^^

Jag tror ni skulle kunna gissa vilken låt jag tycker om bäst på albumet med.... xD




Ska fixa mig nåt att dricka och fortsätta jobba nu!


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0