Saturday

Hey bitches!



Another day, another challenge right??


Måste säga att jag är såååå, sååå otrolig seg och trött just nu, ska jobba idag, så det är ju inte så bra att vara seg och trött då... Funderar att sova ett tag innan jag ska göra iordning mig. Jag ville även tipsa er om två serier som jag börjat kolla på, "Two Broke Girls" och "Happy Endings"!!! Den första trodde jag skulle vara värsta töntiga tjejserien, (som jag förmodligen skulle ha kollat på ändå... xD) men humorn är så jävla grov i denna serien att jag måste kippa efter andan nästan hela tiden!! Den handlar om en servitris på en sunkig diner i New York, som en dag får en ny kollega, en före detta rik tjej, vars pappa hamnat i finkan för skattefusk eller nåt sådant och hon får flytta in med den riktiga servitrisen. lite dåligt förklarat, men titta på den och ni kommer inte vilja sluta kolla på den!

"Happy endings" är en serie som jag skulle likna med "Vänner", men även här är humorn lite grovare, inte lika grov som "Two Broke Girls", men nästan. Hela serien börjar med att ett par i gruppen skulle gifta sig, men tjejen lämnar killen på altaret för en annan snubbe i rollerblades? :D Liiite kul det är!







Ska försöka få mig en extra blund innan jag drar till jobbet :)


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0