When I was on top of the world...

Hey bitches!


Sittter i mitt rum och har ont i magen, huvudet och halsen... Att vara sjuk är inte min grej precis. Det enda jag har gjort i princip är att spela StarWars: The Old Republic och tycka synd om mig själv... (Förresten om ni spelar på Bloodworthy heter jag TheShaker där"! xD  

Idag har jag kollat klipp på youtube och kom in på min egna kanal med mina kära videos. Att ha gjort dessa videos helt utan att bry sig om vad andra tycker är så jävla underbart! Jag blir  dock lite deppig då jag inte har gjort en ny video på skiitlänge, men jag ska faktiskt göra en snart. Ingen dansvideo, men jag kommer lägga upp gamla saker som ni inte sett innan! :D


Någon som kommer ihåg detta?? ^^




GOOD TIMES! <33


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer
Postat av: Dennix

Hahah tro mig jag kommer ihåg.

Fan haft svårt nu att få tag på nya blogg utmanare ett bra tag. du har inte lust att göra en gammal hederlig attack mot min blogg?? Mvh: Dennix

2012-01-27 @ 23:52:43
URL: http://dennix.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0