Be Italian!

Hey bitches!



Har de senaste dagarna känt mig asdålig, har ingen aning på vad det beror på... Men hoppas det blir bättre snart! Lämnar fan knappt mitt rum ju.. Det jag har gjort mestadels under dagarna är la att sitta framför datorn. Jag har precis sett på en asbra film jag velat se ett tag nu. "Nine" heter den och är baserad på en musikal som handlar om en filmdirektör/manusförfattare som ska göra en film. Det är 10 dagar kvar tills inspelningen ska börja och det finns inget manus än.

Ett av skälen till att jag ville se filmen var för att Fergie är med i den och jag tror det är hennes första filmroll om jag inte misstar mig. Hade dock velat att hon skulle vara med mer för hon var grym!




Bra va?


XOXO
  /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0