DHS12 kommer krypande..

Hey bitches!


Kom hem tidigare idag från Borås, vilket var dumt? Jag vet inte, Hade ju lika gärna kunnat stanna kvar där en dag till, men imorgon är det ändå en del saker som måste fixas och jag måste börjar packa för att på lördag är det DREAMHACK! Jag är väldigt glad och förväntansfull för vad de har att erbjuda denna gång! Eftersom jag har bättre teknik med mig denna gång i samband med min underbara mobil, så kommer jag förmodligen göra fler videos och uppdateringar via bloggen och Facebook och Twitter och Youtube och jag vet inte mer! :D Det ska bli väldigt kul iaf!

Dock är det en sak som jag känner mig lite tveksam till. Sean Banan ska uppträda där på lördag och det kan ju antingen bli en megaflopp, vilket hade varit kul, eller så kan ju hela publiken tycka om det, vilket också är kul! :D Det enda man kan göra är väl att vänta och se helt enkelt, som tur är (?) Sitter vi i B-hallen denna gången, det är andra gången jag gör det, så får hoppas att det är okej ändå...



                                



XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0