Shake my moneymaker!!!!

Hey bitches!



Visste att min röv skulle göra nån nytta nån dag! hahahaha! Jag anmälde mig i sommarens talangtävling här på DH och jag var så jäääävla nervös, det värsta med det hela var att det var publiken som fick rösta på en via deras telefoner eller datorer, som om det vore idol eller nåt! Aldrig trodde jag att nån skulle rösta på mig, visst de kanske tyckte att jag var rolig, men att det tyckte att det var bra också!??!?


Vill tacka alla som röstade på mig, för detta gjorde verkligen min dag, snarare sommar!!! TAAAAACK






Jag fick den saken ovan! En ASUS ROG CG8565!!!!!!!!!!!! o_OOOOOO


Så jävla sjukt!



XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0