God natt eller god morgon? Whatever...

Hey bitches!


Är snart i sleepingmode, men bara nästan... Är så jäkla irriterande när man vill sova och man bara inte kan! Det som jag har gjort de senaste dagarna är att planera Englandsresan lite sådär mycket :P Kollat vad som man ska besöka och boende. Jag är så jäkla spänd inför detta, jag har verkligen längtat att få åka ner dit och ta del av kulturen igen, träffa vänner och shoppa!!! PRIMAAAARK!!! Inte lite excited man är asså! ^^

Förutom Bournemouth, så ska jag även spendera nåra dar i London, nån som har tips på vad man kan göra där? Några självklarheter är att se Big Ben, London Bridge, London Eye, Camden Market och det kungliga palatset!


Nån annan som har några fler tips till mig??






XOXO
   /TheShaker 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0