Fett mätt!

Hey bitches!


Har precis lagat en fet måltid för mina syskon å morbror! Det blev allt möjligt å nu är man så mätt att man spricker! En lördag som denna ska man la egentligen vara halvfull och borta någonstans på stan, men denna helgen var man barnvakt. Så man får la göra andra saker hemma istället. Som att läsa en bok? Jag vet, JÄÄÄÄVLIGT TRÅKIGT, men men. Kan tyvärr inte göra så mycket åt det nu...

Något annat som man behöver en lördag som denna är humor! Är det någon som hört talas om trolino? Jag trodde helt ärligt att det var en operatör först, men jag tänkte på Parlino, haha! Min brosa visade detta för ett tag sedan och han gjort några sånna bilder, då man på hemsidan kan göra egna och lägga upp! Jag tyckte denna som han gjorde var måttligt rolig...^^





Om ni söker efter Ajuri på Trolino, så kan ni hitta mer av hans "verk"...


XOXO
   /TheShaker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0